یزدفردا"تیم شهداب یزد بر سکوی سوم مسابقات والیبال کارگران کشور ایستاد/خوزستانی ها جام قهرمانی را به خانه بردند
تیم والیبال باشگاه شهداب یزد با شکست تیم هرمزگان مقام سوم مسابقات والیبال قهرمانی کارگران کشور را بدست آورد.
به گزارش روابط عمومی هیات ورزش کارگری استان یزد: مسابقات والیبال دسته اول قهرمانی کارگران وکارخانجات کشور به مدت دو روز به میزبانی خراسان شمالی شهرستان بجنورد برگزار شد و با معرفی تیم های اول تا سوم، امروز به کار خود پایان داد.
تیم منتخب کارگران استان یزد که با نام باشگاه فرهنگی ورزشی شهداب یزد در این رقابتها حضور یافته بود با صعود از دور مقدماتی، در مرحله نیمه نهایی به سد میزبان رقابتها برخورد کرد و با قبول شکست 2 بر صفر از صعود به مرحله نهایی باز ماند؛ تیم امیرکبیر خوزستان نیز با شکست حریف خود دیگر فینالیست این رقابتها شد.
در دیدار رده بندی تیم شهداب یزد موفق شد تیم هرمزگان را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو بردارد و سکوی سوم این مسابقات را بنام خود کند؛ تیم امیرکبیر خوزستان هم در دیدار نهایی میزبان رقابتها را شکست داد و جام قهرمانی را از شمال کشور به جنوب انتقال داد.
محمد جواد نظری، طاها مهری، حمزه جبینی، سروش اعتمادالعلما، محمدحسین میرحسینی، حامد عباسی، علی سیف اللهی، ابوالفضل خواجه حاجی آبادی، علیرضا پورقاسمی، محمدبهاره و محمدحسین اشرف زاده بازیکنان تیم شهداب یزد را تحت هدایت ناصر صالحی در این رقابتها تشکیل داده بودند.
گفتنی است تیم های اول و دوم مسابقات به لیگ برتر کارگران کشور راه یافتند.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا